Nieuws - Ne-Yo verkiest Pussycat Doll boven Britney
Gepost op: 21-07-2008 08:22:24 | Post 1 | Quote | Melden | |
Plexat![]() Stuur PM! Posts: 311 | Ne-Yo verkiest Pussycat Doll boven Britney Uitgegeven op zondag 20 juli 2008 om 12:23:11 (Novum) - Ne-Yo heeft Britney Spears laten zitten voor de frontvrouw van The Pussycat Dolls. De zanger, die momenteel veel op de radio te horen is met zijn single 'Closer', was gevraagd om tracks te schrijven voor de popprinses. Maar nadat Britney vorig jaar een inzinking kreeg, verkocht hij de nummers aan Nicole Scherzinger, zegt hij in het Amerikaanse OK! Magazine. "Nadat Britney haar hoofd kaalschoor, werd ik niet meer door haar mensen teruggebeld over de nummers die voor haar klaarlagen", vertelt Ne-Yo. "Dus besloot ik de nummers aan Nicole te geven." Spears was hier kennelijk niet al te blij mee. "Toen wist Britney mij opeens wel te vinden", zegt Ne-Yo. "Haar woordvoerder belde mij op met de vraag of ik haar nummers doorverkocht. Misschien heb ik de liedjes geschreven voor Britney, maar ze blijven van mij." Ne-Yo ligt er niet wakker van. "Ik heb gehoord dat Britney boos op mij is. Eerlijk gezegd interesseert mij dat niet." Het soloproject van Scherzinger is nooit van de grond gekomen. Nadat haar twee singles 'Whatever u like' en 'Baby love' zowel in de Verenigde Staten als in Europa flopten, maakte haar platenmaatschappij bekend dat de releasedatum van haar eerste album 'Her name is Nicole' op de lange baan is geschoven. |
Gepost op: 21-07-2008 21:18:57 | Post 2 | Quote | Melden | |
Toktok![]() Stuur PM! Posts: 27 | Zal wel lekker belangrijk ![]() |
Gepost op: 21-07-2008 22:45:23 | Post 3 | Quote | Melden | |
Plexat![]() Stuur PM! Posts: 311 | Ach dat is zo maar zo zie maar hoe alles rijlt en zeilt ![]() |
Gepost op: 23-07-2008 08:10:30 | Post 4 | Quote | Melden | |
Snater![]() Stuur PM! Posts: 62 | Hee was o connor ook niet zo iemand ![]() |
Gepost op: 23-07-2008 09:52:27 | Post 5 | Quote | Melden | |
Plexat![]() Stuur PM! Posts: 311 | ![]() ![]() |
Gepost op: 15-06-2015 11:55:20 | Post 6 | Quote | Melden | |
Coonekgalajurken![]() Stuur PM! Posts: 45 | bruidsjurken bruidsjurken 2015 goedkope bruidsjurken bruidsjurken online bruidsjurken outlet trouwjurken trouwjurken online goedkope trouwjurken trouwjurken outlet kant trouwjurk trouwjurken 2015 vintage trouwjurk korte trouwjurken strand trouwjurken goedkope trouwjurken trouwjurken met mouwen grote maten trouwjurken bruidsaccessoires bruidstasjes bridal crown bruidssluiers bruidsketting bruidslingerie bruidsschoenen haaraccesoires bruid bruidshandschoenen huwelijksfeest jurken speciale gelegenheids jurken galajurken goedkope galajurken galajurken online galajurken 2015 galajurkjes gala jurken galajurken 2015 goedkope galajurken lange galajurken korte galajurken galajurken online avondjurken lang avondjurken goedkope avondjurken korte avondjurken avondjurken online avondjurken online avondkleding goedkope avondjurken avondjurkjes cocktailjurken cocktailjurken online cocktailjurkjes goedkope cocktailjurken cocktail jurken cocktailjurk strapless cocktailjurk goedkope cocktailjurken cocktailjurken online korte cocktailjurken sexy cocktailjurken lange cocktailjurken cocktailjurken 2015 feestjurken feestkleding feestjurkjes feestelijke jurken feestjurken online trouwjurkencoonek trouwjurken kinderbruidskleding |
Even inloggen