|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Gepost op: 01-03-2015 10:05:29 | Post 1 | Quote | Melden |
Jimmy
Stuur PM! Posts: 1 | Gisteren gaf ik aan dat ik het weer voelde kriebelen om een sieraad te maken
Het kneden van de bronsklei, het vormen van het model voor de hangers: het zijn er 3 geworden,het drogen en het schuren van de hangers ging allemaal goed....
Waar ging het uiteindelijk dan hopeloos mis?
Heb de gebruiksaanwijzing voor het afbakken nogmaals heel goed gelezen. De speciale oven voor het afbakken van brons of zilverklei op de juiste temperatuur voorverwarmd, de hangers in de actieve kool in de oven gelegd en weer op temperatuur laten komen.. De juiste afbaktijd aangehouden, DUS WAAR GING HET UITEINDELIJK DAN ZO HOPELOOS MIS.....! Ik heb geen idee. Aan een half gelukte hanger heb je niks, maar ach: beter een half ei dan een lege dop, toch? Dus ga ik toch lekker genieten van de rest van de dag Gisteren gaf ik aan dat ik het weer voelde kriebelen om een sieraad te maken;-)
Het kneden van de bronsklei, het vormen van het model voor de hangers: het zijn er 3 geworden,het drogen en het schuren van de hangers ging allemaal goed....:-d
Waar ging het uiteindelijk dan hopeloos mis?
Heb de gebruiksaanwijzing voor het afbakken nogmaals heel goed gelezen. De speciale oven voor het afbakken van brons of zilverklei op de juiste temperatuur voorverwarmd, de hangers in de actieve kool in de oven gelegd en weer op temperatuur laten komen.. De juiste afbaktijd aangehouden, DUS WAAR GING HET UITEINDELIJK DAN ZO HOPELOOS MIS.....! Ik heb geen idee. Aan een half gelukte hanger heb je niks, maar ach: beter een half ei dan een lege dop, toch? Dus ga ik toch lekker genieten van de rest van de dag:-) |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|