Feedback - Bug
Gepost op: 09-05-2007 22:41:22 | Post 1 | Quote | Melden | |
Linda![]() Stuur PM! Posts: 14 | Hallo lieve jongens..... Geloof dat ik weer een bug in me site heb, al me logs staan weer in de linker kolom. Dit gebeurt zodra ik bezig ben met links te plaatsen die verwijzen naar me logs!! Ik wil geen link IN me log zetten ik wil net zoals op Jacob zijn site links in me linker kolom hebben waar je op kan klikken zodat je gemakkelijk je oudere logs terug kan vinden!! Ik heb nu wel links maar daar zit veel ruimte tussen en nu heb ik de naam van mijn log boven staan en daar onder staat loggy en dat is de link. Weet niet of ik het zo duidelijk uitleg maar kijk anders zelf maar. Ik zou gewoon graag op dezelfde manier mijn links willen hebben zoals die van jacob, ![]() ![]() |
Gepost op: 10-05-2007 00:40:06 | Post 2 | Quote | Melden | |
Jacob![]() ![]() Posts: 307 | Dit keer is het geen bug hoor ![]() ik raad je aan alle menu's weg te gooien, en gewoon 1 menu aan te maken met de titel, Log berichten (dit mag je zelf weten) Vervolgens kies je een log wijizgen, en vul je bij menu: "Log berichten" in. en dan krijg je automatisch links, scheelt een hoop werk, en gedoe ![]() |
Gepost op: 10-05-2007 11:52:34 | Post 3 | Quote | Melden | |
Jacob![]() ![]() Posts: 307 | Ik heb het trouwens weer goed gemaakt... je was bij <a href=""> de "> vergeten... |
Gepost op: 10-05-2007 19:45:04 | Post 4 | Quote | Melden | |
Linda![]() Stuur PM! Posts: 14 | Ik snap niet wat je bedoel , ik kom er niet uit wees eens wat duidelijker ![]() |
Gepost op: 10-05-2007 19:50:18 | Post 5 | Quote | Melden | |
Jacob![]() ![]() Posts: 307 | Menu beheer ga daar eerst heen. maak een menu, met de naam, Blaat ga vervolgens naar: http://www.loggy.nl/log-nieuw en kies daar bij menu: Blaat (links) en dan is het klaar ![]() |
Gepost op: 10-05-2007 19:59:01 | Post 6 | Quote | Melden | |
Linda![]() Stuur PM! Posts: 14 | ja oke maar hoe krijg ik dan mijn log's zo netjes onder elkaar als bij jou |
Even inloggen