Gepost op: 09-05-2007 15:49:45 | Post 1 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | een afbeelding op mijn blog. Als ik dit doe, dan zie ik in dat forum, ipv mijn plaatje, de tekst : maak je eigen weblog www.loggy.nl  Nu wil ik natuurlijk best reclame voor jullie maken, maar liever heb ik, dat ik gewoon het plaatje te zien krijg waar ik naar verwijs .....
Enig idee hoe dit kan ? Alvast bedankt !! een afbeelding op mijn blog. Als ik dit doe, dan zie ik in dat forum, ipv mijn plaatje, de tekst : maak je eigen weblog www.loggy.nl :-s Nu wil ik natuurlijk best reclame voor jullie maken, maar liever heb ik, dat ik gewoon het plaatje te zien krijg waar ik naar verwijs .....
Enig idee hoe dit kan ? Alvast bedankt !! |
Gepost op: 09-05-2007 16:09:42 | Post 2 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Klopt, dit is omdat andere mensen anders onnodig bandbreedte verbruiken op Loggy.
Wat je zou kunnen doen is een link plaatsen naar je Loggybericht of op een gratis imagehost gooien. Klopt, dit is omdat andere mensen anders onnodig bandbreedte verbruiken op Loggy.
Wat je zou kunnen doen is een link plaatsen naar je Loggybericht of op een gratis imagehost gooien. |
Gepost op: 09-05-2007 16:39:17 | Post 3 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Hmmm, je weet dat ik geen held ben, dus van je verhaal snap ik niks hahaha ! Maar wat ik wel begrijp is dat het dus inderdaad niet kan. Dan ga ik ff verder prutsen. Ik heb al geprobeerd desbetr. plaatje bij picturetrail te zetten, maar dat lukt niet, misschien omdat het een .gif is ?? Geen idee, ook bij webshots lukt het niet ... Geen nood, ik vind wel een oplossing Hmmm, je weet dat ik geen held ben, dus van je verhaal snap ik niks hahaha ! Maar wat ik wel begrijp is dat het dus inderdaad niet kan. Dan ga ik ff verder prutsen. Ik heb al geprobeerd desbetr. plaatje bij picturetrail te zetten, maar dat lukt niet, misschien omdat het een .gif is ?? Geen idee, ook bij webshots lukt het niet ... Geen nood, ik vind wel een oplossing ;-) |
Gepost op: 09-05-2007 16:43:19 | Post 4 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Ik vind iedereen een held
Zal het even simpel uitleggen zodat anderen in de toekomst er ook wat aan hebben.
Deze optie zit erin omdat mensen anders bijvoorbeeld jouw plaatjes op hun website kunnen zetten. Dit kost Loggy geld omdat het dataverkeer genereerd. Dit hebben we liever niet en daarom krijg je dat andere plaatje te zien. Soort van Loggy verzekering
Ik vind iedereen een held ;-)
Zal het even simpel uitleggen zodat anderen in de toekomst er ook wat aan hebben.
Deze optie zit erin omdat mensen anders bijvoorbeeld jouw plaatjes op hun website kunnen zetten. Dit kost Loggy geld omdat het dataverkeer genereerd. Dit hebben we liever niet en daarom krijg je dat andere plaatje te zien. Soort van Loggy verzekering ;-)
|
Gepost op: 09-05-2007 17:22:24 | Post 5 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Oke, nu snap ik het helemaal  Nadeel is dus wel voor mij, dat ik mijn blog begonnen ben om in het scrapwereldje gemakkelijk mijn foto's te kunnen laten zien zonder dat ik die op tientallen messageboards moet uploaden, snappie ? Dus wat dat betreft ben ik een ietsiepietsie teleurgesteld  Maar goed, aangezien ik er dus geen verstand van heb, heb ik geen idee hoe dat bij andere blogs werkt hahaha, dus ik blijf nog maar even hier plakken Oke, nu snap ik het helemaal (y) Nadeel is dus wel voor mij, dat ik mijn blog begonnen ben om in het scrapwereldje gemakkelijk mijn foto's te kunnen laten zien zonder dat ik die op tientallen messageboards moet uploaden, snappie ? Dus wat dat betreft ben ik een ietsiepietsie teleurgesteld :-$ Maar goed, aangezien ik er dus geen verstand van heb, heb ik geen idee hoe dat bij andere blogs werkt hahaha, dus ik blijf nog maar even hier plakken ;-) |
Gepost op: 09-05-2007 17:33:33 | Post 6 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Ik zal vanavond eens een optie verzinnen hoe we dit eventueel kunnen regelen Ik zal vanavond eens een optie verzinnen hoe we dit eventueel kunnen regelen :-) |
Gepost op: 09-05-2007 17:36:43 | Post 7 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | ik ga het oplossen... ik ga het oplossen... |
Gepost op: 09-05-2007 19:12:19 | Post 8 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | zo, nu staat er reclame onder, om welk forum gaat het? zo, nu staat er reclame onder, om welk forum gaat het? |
Gepost op: 09-05-2007 19:15:33 | Post 9 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Heb je het tegen mij ? Zoja, dat zijn er een aantal, meest digitale scrapsites waar ik of mijn blinkie in mijn handtekening wil, of wil linken naar een layout die op mijn blog staat .... Als je bedoelt dat ik wel de image kan laten zien, maar dan met reclame voor loggy.nl eronder, dan vind ik dat prima hoor .... Heb je het tegen mij ? Zoja, dat zijn er een aantal, meest digitale scrapsites waar ik of mijn blinkie in mijn handtekening wil, of wil linken naar een layout die op mijn blog staat .... Als je bedoelt dat ik wel de image kan laten zien, maar dan met reclame voor loggy.nl eronder, dan vind ik dat prima hoor .... |
Gepost op: 09-05-2007 20:14:16 | Post 10 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | het is als het goed is opgelost hoor, wil je de link van dat forum hier plaatsen?  het is als het goed is opgelost hoor, wil je de link van dat forum hier plaatsen? (A) |
Gepost op: 09-05-2007 22:41:09 | Post 11 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Bv. hier
Er staat hier nu geen tekst meer, maar ook geen plaatje Bv. hier [url=http://www.digitaalscrappen.nl/forum/viewtopic.php?showtopic=37671][/url]
Er staat hier nu geen tekst meer, maar ook geen plaatje :-( |
Gepost op: 09-05-2007 22:41:26 | Post 12 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | http://www.digitaalscrappen.nl/forum/viewtopic.php?showtopic=37671
hier dus ..... http://www.digitaalscrappen.nl/forum/viewtopic.php?showtopic=37671
hier dus ..... |
Gepost op: 10-05-2007 00:33:55 | Post 13 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Werkt nu wel Werkt nu wel ;-) |
Gepost op: 10-05-2007 00:41:10 | Post 14 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | zo, nu werkt het  heb er nog ff aan geknutseld. zo, nu werkt het :-) heb er nog ff aan geknutseld. |
Gepost op: 10-05-2007 08:13:34 | Post 15 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | |
Gepost op: 10-05-2007 18:24:25 | Post 16 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Jacob en ik hebben wel financiele buffer, dus we hebben even overlegd of de reclame regel genoeg is om de bandbreedte te bekostigen. We denken van wel
En lief en slim komt me heeeeeeeeeeeeeeeeel bekend voor Jacob en ik hebben wel financiele buffer, dus we hebben even overlegd of de reclame regel genoeg is om de bandbreedte te bekostigen. We denken van wel :-)
En lief en slim komt me heeeeeeeeeeeeeeeeel bekend voor ;-) |
Gepost op: 10-05-2007 20:16:30 | Post 17 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Hahaha, dat lief en slim is waarschijnlijk het gebruikelijke geslijm van mensen die zelf niks kunnen en snappen  Nee hoor, toppie wat jullie hier doen, ik zal als gebaar betaald VIP klant worden Hahaha, dat lief en slim is waarschijnlijk het gebruikelijke geslijm van mensen die zelf niks kunnen en snappen ;-) Nee hoor, toppie wat jullie hier doen, ik zal als gebaar betaald VIP klant worden (y) |