|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Feedback - vraagje over mijn fotobalk
Gepost op: 23-10-2009 17:04:47 | Post 1 | Quote | Melden |
Femmm
 Stuur PM! Posts: 4 | Ik heb een vraag over mijn fotobalk. hij is veel te groot en ik zou niet weten hoe ik dit moet veranderen. ik vind het nu erg lelijk staan. hij moet dus kleiner en rechthoekiger.
wie o wie kan mij helpen?
groetjes! Ik heb een vraag over mijn fotobalk. hij is veel te groot en ik zou niet weten hoe ik dit moet veranderen. ik vind het nu erg lelijk staan. hij moet dus kleiner en rechthoekiger.
wie o wie kan mij helpen?
groetjes! |
Gepost op: 23-10-2009 21:41:34 | Post 2 | Quote | Melden |
G-Art
 Stuur PM! Posts: 8 | |
Gepost op: 23-10-2009 21:50:31 | Post 3 | Quote | Melden |
G-Art
 Stuur PM! Posts: 8 | sorry, dacht dat je het fotobalkje links boven in op de loggy site bedoelde.
je kunt je foto's kleiner maken b.v. 15x10 cm en dan 100 Dpi. sorry, dacht dat je het fotobalkje links boven in op de loggy site bedoelde.
je kunt je foto's kleiner maken b.v. 15x10 cm en dan 100 Dpi. |
Gepost op: 27-10-2009 23:29:20 | Post 4 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Websites zijn altijd 72 dpi, maar volgens mij is het opgelost of niet? Websites zijn altijd 72 dpi, maar volgens mij is het opgelost of niet? |
Gepost op: 08-11-2009 16:59:48 | Post 5 | Quote | Melden |
Femmm
 Stuur PM! Posts: 4 | hey wat relaxed dat jullie hebben gereageerd  Ik heb alles geprobeerd met de foto's die ik had, maar niets lukte. nu heb ik nieuwe fotos en daar is het dus wel beter mee gelukt, al hoewel ik de pixels nog niet super vind. Maar toch bedankt!
groetjes Fem hey wat relaxed dat jullie hebben gereageerd :) Ik heb alles geprobeerd met de foto's die ik had, maar niets lukte. nu heb ik nieuwe fotos en daar is het dus wel beter mee gelukt, al hoewel ik de pixels nog niet super vind. Maar toch bedankt!
groetjes Fem |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|