|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Gepost op: 13-05-2009 07:19:32 | Post 1 | Quote | Melden |
Hetlevenisleuk
 Stuur PM! Posts: 149 | Hoi Billy en Jacob,
ik zit weer eens op loggy, en zie dat er 11 leden online zijn. En ineens bedenk ik me wat. Ten eerste vind ik het best jammer dat je niet kunt zien wie er online zijn, en ten tweede schiet me te binnen dat jullie laatste eens vroegen wat wij leuk zouden vinden op loggy. En toen dacht ik dus dat een chat misschien wel leuk zou zijn. Kan je onderling praten over je blog hoe anderen bepaalde zaken oplossen. Nou heb ik geen flauw benul van websites bouwen hoor, en vraag ik misschien weer het onmogelijke  Maar dat zou ik dus wel leuk vinden,
groetjes van Irene Hoi Billy en Jacob,
ik zit weer eens op loggy, en zie dat er 11 leden online zijn. En ineens bedenk ik me wat. Ten eerste vind ik het best jammer dat je niet kunt zien wie er online zijn, en ten tweede schiet me te binnen dat jullie laatste eens vroegen wat wij leuk zouden vinden op loggy. En toen dacht ik dus dat een chat misschien wel leuk zou zijn. Kan je onderling praten over je blog hoe anderen bepaalde zaken oplossen. Nou heb ik geen flauw benul van websites bouwen hoor, en vraag ik misschien weer het onmogelijke;-) Maar dat zou ik dus wel leuk vinden,
groetjes van Irene(l) |
Gepost op: 14-05-2009 19:48:45 | Post 2 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Leuk idee, maar zoals je zegt, er zijn dan 11 online, verspreid over loggy. Dus dan zul je vaak alleen in de chatbox zitten.
Wanneer loggy groter is, zal dit zeker komen. Leuk idee, maar zoals je zegt, er zijn dan 11 online, verspreid over loggy. Dus dan zul je vaak alleen in de chatbox zitten.
Wanneer loggy groter is, zal dit zeker komen. (y) |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|