|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Gepost op: 20-01-2007 23:10:54 | Post 1 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | Ik denk dat het beter is om een top 100 te maken waarin op nummer 1 de weblog met de meeste reacties komt ofzo inplaats van met de meeste loggy's  Hoe denken jullie hierover?? Ik denk dat het beter is om een top 100 te maken waarin op nummer 1 de weblog met de meeste reacties komt ofzo inplaats van met de meeste loggy's ;) Hoe denken jullie hierover?? |
Gepost op: 21-01-2007 22:14:11 | Post 2 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Slecht voorstel
dit omdat het mensen moet stimuleren om vaak dingen te posten...
zo blijft een Weblog dus erg actief
stel als we op meeste reacties sorteren, dan plaats je gewoon berichten die veel kritiek hebben.
Stel je maakt een log waarin je heel veel mensen beledigt, heb je heel veel reacties  Slecht voorstel :-)
dit omdat het mensen moet stimuleren om vaak dingen te posten...
zo blijft een Weblog dus erg actief :-)
stel als we op meeste reacties sorteren, dan plaats je gewoon berichten die veel kritiek hebben.
Stel je maakt een log waarin je heel veel mensen beledigt, heb je heel veel reacties :-( |
Gepost op: 23-01-2007 12:22:33 | Post 3 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | wat dacht je van een combinatie van beiden dan?? of een log die de meeste bezoekers trekt dan? want zoals het nu is vind ik het ook niet echt goed wat dacht je van een combinatie van beiden dan?? of een log die de meeste bezoekers trekt dan? want zoals het nu is vind ik het ook niet echt goed :-s |
Gepost op: 24-01-2007 10:02:19 | Post 4 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Nu worden leden beloont die erg actief zijn  zo voorkom je dat er weblogs in de top100 staan die nooit wat aan hun weblog doen... En dit geeft ook nieuwkomers een een kans Nu worden leden beloont die erg actief zijn :-) zo voorkom je dat er weblogs in de top100 staan die nooit wat aan hun weblog doen... En dit geeft ook nieuwkomers een een kans |
Gepost op: 24-01-2007 11:32:11 | Post 5 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | Maar dit stimuleert niet de interactie wat juist zo belangrijk op een weblog site is, want het is juist leuk wanneer je ziet dat mensen echt op je weblogs gaan reageren.  Of dat mensen je een +repuatatie ofzo kunnen geven wanneer je een aardig berichtje stuurt. Ik vindt iig wel dat het anders moet dan nu dit is echt te basic imo Maar dit stimuleert niet de interactie wat juist zo belangrijk op een weblog site is, want het is juist leuk wanneer je ziet dat mensen echt op je weblogs gaan reageren. ;) Of dat mensen je een +repuatatie ofzo kunnen geven wanneer je een aardig berichtje stuurt. Ik vindt iig wel dat het anders moet dan nu dit is echt te basic imo |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|