|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Feedback - gastenboek en andere vraag
Gepost op: 10-07-2008 18:22:13 | Post 1 | Quote | Melden |
Hetlevenisleuk
 Stuur PM! Posts: 149 | Ik vind het erg jammer dat je van een entrie in je gastenboek geen notificatie krijgt. Nu zie ik die eigenlijk alleen maar als ik er per ongeluk over struikel zeg maar. Oftewel daaaaagen later. Geen ramp, maar toch beetje jammer  Verder ben ik er nog niet geheel achter hoe dat fotoboek nou werkt. Tips?
Verder wil ik toch wel even zeggen dat ik het hier hardstikke leuk vind. Het is zelfs voor simpele internetgebruikers zoals ik goed te doen! Ga zo door
Groetjes Irene Ik vind het erg jammer dat je van een entrie in je gastenboek geen notificatie krijgt. Nu zie ik die eigenlijk alleen maar als ik er per ongeluk over struikel zeg maar. Oftewel daaaaagen later. Geen ramp, maar toch beetje jammer:-p Verder ben ik er nog niet geheel achter hoe dat fotoboek nou werkt. Tips?
Verder wil ik toch wel even zeggen dat ik het hier hardstikke leuk vind. Het is zelfs voor simpele internetgebruikers zoals ik goed te doen! Ga zo door
Groetjes Irene |
Gepost op: 10-07-2008 18:36:11 | Post 2 | Quote | Melden |
Hetlevenisleuk
 Stuur PM! Posts: 149 | ok, was toch nog door gaan zoeken, omdat ik dat van dat fotoboek niet kon uitstaan. Bovendien zag ik in een ander forum er ook iets over staan, en dat waren ook vrouwen, en die hadden het ook zelf gevonden.  Dat moet mij toch ook lukken dacht ik. En ja hoor  de aanhoudSter wint. Ik heb het gevonden
groetjes Irene ok, was toch nog door gaan zoeken, omdat ik dat van dat fotoboek niet kon uitstaan. Bovendien zag ik in een ander forum er ook iets over staan, en dat waren ook vrouwen, en die hadden het ook zelf gevonden.:-@ Dat moet mij toch ook lukken dacht ik. En ja hoor(i) de aanhoudSter wint. Ik heb het gevonden(l)
groetjes Irene |
Gepost op: 10-07-2008 20:07:25 | Post 3 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Nice, mensen op Loggy forum helpen zichzelf dmv het forum, zie je vrij veel hier  Nice, mensen op Loggy forum helpen zichzelf dmv het forum, zie je vrij veel hier :-) |
Gepost op: 11-07-2008 16:15:13 | Post 4 | Quote | Melden |
Hetlevenisleuk
 Stuur PM! Posts: 149 | Hihi ja, daar is het loffy forum toch voor bedoelt. Maar veel mensen ( incluus ikke dus) trekken eerst aan de bel, en gaan dna pas beter zoeken  Maakt niet uit, maar wat betreft dat gastenboek? Komt daar misschien nog verandering in...... Hihi ja, daar is het loffy forum toch voor bedoelt. Maar veel mensen ( incluus ikke dus) trekken eerst aan de bel, en gaan dna pas beter zoeken:-$ Maakt niet uit, maar wat betreft dat gastenboek? Komt daar misschien nog verandering in......(l) (l) |
Gepost op: 14-07-2008 13:33:44 | Post 5 | Quote | Melden |
Plexat
 Stuur PM! Posts: 311 | ja das waar ja das waar(y) |
Gepost op: 17-07-2008 10:18:38 | Post 6 | Quote | Melden |
Plexat
 Stuur PM! Posts: 311 | |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|