|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Feedback - Foutmelding bestanden ?
Gepost op: 20-06-2008 11:50:15 | Post 1 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Hoi !
Krijg een foutmelding als ik bestanden in mijn blogpost wil zetten
Nog een vraagje, 15 mb ruimte voor bestanden, kan ik ergens zien hoeveel ik al gebruikt heb ? Ik bedoel, mijn hele blog draait om foto's/afbeeldingen en er staan er al heel wat in mijn map  Ik zou het wel vervelend vinden als er ineens geen ruimte meer was ..... dan moet ik toch even flink reorganiseren op mijn blog Hoi !
Krijg een foutmelding als ik bestanden in mijn blogpost wil zetten :-(
Nog een vraagje, 15 mb ruimte voor bestanden, kan ik ergens zien hoeveel ik al gebruikt heb ? Ik bedoel, mijn hele blog draait om foto's/afbeeldingen en er staan er al heel wat in mijn map :-d Ik zou het wel vervelend vinden als er ineens geen ruimte meer was ..... dan moet ik toch even flink reorganiseren op mijn blog :-$ |
Gepost op: 20-06-2008 11:59:42 | Post 2 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Na afmelden en weer aanmelden is het probleem met de bestanden opgelost, sorry
Vraag over ruimte voor bestanden is nog wel actueel Na afmelden en weer aanmelden is het probleem met de bestanden opgelost, sorry :-$
Vraag over ruimte voor bestanden is nog wel actueel :-d |
Gepost op: 20-06-2008 16:04:12 | Post 3 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Mooi dat het al opgelost is
De extra ruimte ga ik vanavond even over nadenken hoe we dat kunnen oplossen. Mooi dat het al opgelost is ;-)
De extra ruimte ga ik vanavond even over nadenken hoe we dat kunnen oplossen. ;-) |
Gepost op: 23-06-2008 12:31:30 | Post 4 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Je kunt nu tijdelijk tot 50mb foto's uploaden. Ik wil nog een mooiere oplossing verzinnen maar zo kan je in elk geval weer even een stukje vooruit Je kunt nu tijdelijk tot 50mb foto's uploaden. Ik wil nog een mooiere oplossing verzinnen maar zo kan je in elk geval weer even een stukje vooruit ;-) |
Gepost op: 30-06-2008 18:01:54 | Post 5 | Quote | Melden |
 Stuur PM! Posts: | Oops sorry, helemaal deze vraag vergeten  Maar in ieder geval hardstikke bedankt !! Oops sorry, helemaal deze vraag vergeten :-$ Maar in ieder geval hardstikke bedankt !! |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|