Feedback - verlengen lukt weer niet
Gepost op: 19-12-2007 09:40:42 | Post 1 | Quote | Melden | |
Morgaine![]() Stuur PM! Posts: 13 | Hallo, heb 2 dagen geprobeerd om mijn VIP abonnement met 6 maanden te verlengen, maar telkens als ik ga door naar stap 2 deed kreeg ik een lege pagina. Dit gebeurt ook als je voor een jaar wilt verlengen. Voor 1 en 2 maanden gaat wel goed. Kennelijk horen deze opties niet echt tot de mogelijkheden? MIsschien kunnen jullie ze dan verwijderen, of een melding op de pagina zetten dat deze optie nog geregeld moet worden of zo. Ik heb er nu maar weer voor gekozen om voor 2 maanden te verlengen, maar het is vervelend dat er iedere keer wat is met de betalingen. THnx en groetjes, Morgaine |
Gepost op: 19-12-2007 09:56:27 | Post 2 | Quote | Melden | |
Morgaine![]() Stuur PM! Posts: 13 | P.S. ik heb nu voor 2 maanden betaald maar geen melding op de pagina gezien. De telefoonmevrouw vertelde me wel dat het voltooid was, ik wacht met angst en beven, ik heb mijn gastenboek nog niet terug in elk geval. |
Gepost op: 19-12-2007 11:08:46 | Post 3 | Quote | Melden | |
Jacob![]() ![]() Posts: 307 | Het is inderdaad nog niet helemaal correct, ik zal even de andere opties er uit halen, en er later opnieuw indoen, zodat ze wel werken. |
Gepost op: 19-12-2007 20:59:04 | Post 4 | Quote | Melden | |
Morgaine![]() Stuur PM! Posts: 13 | Dank je Jacob, ik zie dat het verlengen voor 2 maanden wel gelukt is, ik heb mijn gastenboek weer terug... Das in elk geval fijn ![]() |
Gepost op: 21-07-2008 09:39:29 | Post 5 | Quote | Melden | |
Plexat![]() Stuur PM! Posts: 311 | (Betaal je lidmaatschap met Quilas) of moet je altijd eerst betalen voor dat je kan betalen je met Quilas ? |
Even inloggen