Gepost op: 07-01-2007 17:13:21 | Post 1 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Ben jij er van overtuigd dat jouw weblog de mooiste is deze maand?
Neem deel aan dit topic en overtuig ons ervan dat jouw weblog de mooiste is!
Ben jij er van overtuigd dat jouw weblog de mooiste is deze maand?
Neem deel aan dit topic en overtuig ons ervan dat jouw weblog de mooiste is!
|
Gepost op: 08-01-2007 12:18:07 | Post 2 | Quote | Melden |
Jenieuwevriendin
 Stuur PM! Posts: 16 | Mijn weblog is absoluut de mooiste!  No doubt about that! Afgezien van dat ik natuurlijk een onwijs stijlvolle lay-out heb weten te creeeren, zitten er ook nog een bloed zweet en tranen in en dat mag best beloond al zeg ik het zelf! Het aantal headers dat ik heb gemaakt voor loggy zijn zo langzamerhand ontelbaar!
Ja, ik vind dat mijn bescheiden bijdrage wel beloond mag worden *kijkt trots*
(oke, die van Eline is mooier, maar die heeft er niks op staan  ) Mijn weblog is absoluut de mooiste! :) No doubt about that! Afgezien van dat ik natuurlijk een onwijs stijlvolle lay-out heb weten te creeeren, zitten er ook nog een bloed zweet en tranen in en dat mag best beloond al zeg ik het zelf! Het aantal headers dat ik heb gemaakt voor loggy zijn zo langzamerhand ontelbaar!
Ja, ik vind dat mijn bescheiden bijdrage wel beloond mag worden *kijkt trots*
(oke, die van Eline is mooier, maar die heeft er niks op staan :P) |
Gepost op: 09-01-2007 23:27:04 | Post 3 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Ik ga het toch anders aanpakken
er komen officiele weblog verkiezingen waar je ook een iPod mee kan winnen  Ik ga het toch anders aanpakken :-)
er komen officiele weblog verkiezingen waar je ook een iPod mee kan winnen :) |
Gepost op: 10-01-2007 11:19:32 | Post 4 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Mijn weblog is absoluut de mooiste!  No doubt about that! Afgezien van dat ik natuurlijk een onwijs stijlvolle lay-out heb weten te creeeren, zitten er ook nog een bloed zweet en tranen in en dat mag best beloond al zeg ik het zelf! Het aantal headers dat ik heb gemaakt voor loggy zijn zo langzamerhand ontelbaar! Ja, ik vind dat mijn bescheiden bijdrage wel beloond mag worden *kijkt trots* (oke, die van Eline is mooier, maar die heeft er niks op staan  )
De aanhouder wint! Flink zo doorgaan en misschien win jij die Ipod wel binnenkort [quote]Mijn weblog is absoluut de mooiste! :) No doubt about that! Afgezien van dat ik natuurlijk een onwijs stijlvolle lay-out heb weten te creeeren, zitten er ook nog een bloed zweet en tranen in en dat mag best beloond al zeg ik het zelf! Het aantal headers dat ik heb gemaakt voor loggy zijn zo langzamerhand ontelbaar! Ja, ik vind dat mijn bescheiden bijdrage wel beloond mag worden *kijkt trots* (oke, die van Eline is mooier, maar die heeft er niks op staan :P)[/quote]
De aanhouder wint! Flink zo doorgaan en misschien win jij die Ipod wel binnenkort :-) |
Gepost op: 10-01-2007 16:46:46 | Post 5 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | Mijne is veel mooier dan die van jullie  Mijne is veel mooier dan die van jullie :P |
Gepost op: 10-01-2007 17:20:00 | Post 6 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Hehe, volgens mij win ik Hehe, volgens mij win ik ;-) |
Gepost op: 10-01-2007 17:59:40 | Post 7 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | Daar over zijn de meningen verdeelt ;) en als ik even wat langer achter Photoshop zit dan zullen we dat nog wel eens zien ;)
;):P |
Gepost op: 11-01-2007 00:41:30 | Post 8 | Quote | Melden |
Ringtones
 Stuur PM! Posts: 1 | Hmm... geen discussie mogelijk, ik win gewoon  omdat ik de meeste weblogs heb, en alles heb geprogrammeerd  Hmm... geen discussie mogelijk, ik win gewoon :-) omdat ik de meeste weblogs heb, en alles heb geprogrammeerd :) |
Gepost op: 11-01-2007 10:13:43 | Post 9 | Quote | Melden |
Frank
 Stuur PM! Posts: 113 | Heb je de meeste weblogs ik heb er anders ook al aardig wat  Heb je de meeste weblogs ik heb er anders ook al aardig wat :D |
Gepost op: 11-01-2007 17:52:26 | Post 10 | Quote | Melden |
Jenieuwevriendin
 Stuur PM! Posts: 16 | Hohoho, kijk, ik kan ook wel veel weblogs maken, geen probleem! Maar of de inhoud dan nog ergens over gaat is een andere vraag! Mijn weblogs zijn informatief en kritisch, danwel vermakelijk en heel erg waar. Kwaliteit gaat boven kwantiteit en dan win ik het weer! Hohoho, kijk, ik kan ook wel veel weblogs maken, geen probleem! Maar of de inhoud dan nog ergens over gaat is een andere vraag! Mijn weblogs zijn informatief en kritisch, danwel vermakelijk en heel erg waar. Kwaliteit gaat boven kwantiteit en dan win ik het weer! (h) |
Gepost op: 12-01-2007 07:31:00 | Post 11 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Maar indirect heb ik jouw weblog gemaakt jnv  dus dan win ik opnieuw Maar indirect heb ik jouw weblog gemaakt jnv :-) dus dan win ik opnieuw :-) ;-) |
Gepost op: 12-01-2007 07:41:44 | Post 12 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | ach maarja... mods maken helaas toch geen kans op prijzen  ach maarja... mods maken helaas toch geen kans op prijzen :( |