|
|
|
|
Forum |
Top 25 |
Active Topics |
Stats
Feedback - Mapje foto`s bekijken ineens weg HELP!
Gepost op: 29-09-2007 17:36:58 | Post 1 | Quote | Melden |
Jeroenhermine
 Stuur PM! Posts: 4 | Hallo Jacob,
Kan jij of iemand anders mij helpen, want het mapje fotoboek op onze loggy (jeroenhermine.loggy) is ineens weg??? maar in mijn beheer staan nog wel de foto`s opgeslagen  Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat vrienden onze foto`s weer kunnen bekijken????? M.vr.gr Jeroen Hallo Jacob,
Kan jij of iemand anders mij helpen, want het mapje fotoboek op onze loggy (jeroenhermine.loggy) is ineens weg??? maar in mijn beheer staan nog wel de foto`s opgeslagen :-( Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat vrienden onze foto`s weer kunnen bekijken????? M.vr.gr Jeroen |
Gepost op: 29-09-2007 18:54:55 | Post 2 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Hey Jeroen,
Dat komt omdat je VIP lidmaatschap afgelopen is. Fotoboek is een VIP optie. Als je deze VIP account weer activeert heb je je foto's weer terug. Hey Jeroen,
Dat komt omdat je VIP lidmaatschap afgelopen is. Fotoboek is een VIP optie. Als je deze VIP account weer activeert heb je je foto's weer terug. |
Gepost op: 29-09-2007 18:56:47 | Post 3 | Quote | Melden |
Jacob

Stuur PM! Posts: 307 | Helaas hebben wij moeten besluiten die optie niet voor iedereen beschikbaar te stellen, dit i.v.m. de hoge server kosten die daaraan gebonden zijn.
Een andere optie was om het hele weblog vol reclame te zetten, maar dat gaat ons te ver. Helaas hebben wij moeten besluiten die optie niet voor iedereen beschikbaar te stellen, dit i.v.m. de hoge server kosten die daaraan gebonden zijn.
Een andere optie was om het hele weblog vol reclame te zetten, maar dat gaat ons te ver. |
Gepost op: 30-09-2007 23:13:55 | Post 4 | Quote | Melden |
Jeroenhermine
 Stuur PM! Posts: 4 | Ok, bedankt voor de info  denk dat ik dan maar vip member wordt binnenkort, groeten Ok, bedankt voor de info:-) denk dat ik dan maar vip member wordt binnenkort, groeten |
Gepost op: 02-10-2007 20:20:24 | Post 5 | Quote | Melden |
Billy

Stuur PM! Posts: 364 | Dat zou ik sowieso doen, heeft een hoop voordelen Dat zou ik sowieso doen, heeft een hoop voordelen ;-) |
Even inloggen
|
© Alle rechten voorbehouden || Deze website is eigendom van Deze website is eigendom van Lunedy.nl || Vragen? Mail ons! || Website laten maken
|