Opmerkelijk blogs - Schoolvakantie.
Gepost op: 06-12-2010 14:58:42 | Post 1 | Quote | Melden | |
Rickkaz Stuur PM! Posts: 2 | [B]Tekst over schoolvakanties. |
Gepost op: 06-12-2010 15:13:56 | Post 2 | Quote | Melden | |
Rickkaz Stuur PM! Posts: 2 | Hallo jongens en meiden, Vind jij schoolvakanties ook te kort, of vind je ze lang genoeg of misschien zelfs wel te lang? Wij gaan in deze blog verder in op de schoolvakanties. We vertellen wat wij meestal doen in vakanties, en we willen ook graag weten wat jullie in de vakanties doen. Wij vinden zelf eerlijk gezegd dat er te weinig vakanties zijn, en wij willen ook jullie mening daarover. Hier komt de tekst over de vakanties. |
Gepost op: 27-06-2011 12:31:01 | Post 3 | Quote | Melden | |
Ing3 Stuur PM! Posts: 1 | Schoolvakanties duren naar mijn idee lang genoeg! Neem nu de zomervakantie, dat is zeven weken. Na de zesde week snak ik altijd alweer naar die vieze benauwde schoollucht, de boeken waar we ijverig in moeten lezen en de enigzins domme gesprekken met mijn klasgenoten. Zo erg is school toch niet? Af en toe een weekje is voor mij goed genoeg, hoor! xx |
Gepost op: 14-07-2011 21:36:02 | Post 4 | Quote | Melden | |
Onlyforwitches Stuur PM! Posts: 1 | ehm, kweenie. vond 6 weken altijd te weinig. heb er nu ineenkeer 8 hoe is dat? kweenie, miss beetje saai maarja, beter dan school |
Even inloggen